Сұрақ №1 Тәрбие процесінің ерекшелігі ретіндегі үш бірлік мәні:
Жауаптар:
- A) тәрбие құрал, процесс және нәтиже болып табылады.
- B) педагогикалық әрекеттің аяқталған нәтижесі ретінде қойылған мақсатқа негізделген тәрбиеші мен тәрбиеленушінің өмір әрекеті.
- C) тәрбие процесіне отбасы, мектеп, қоғам қатысады.
- D) тәрбиешінің әрекеті мен оның тәрбиесінің нәтижесі тәрбие теориясының білімімен және тәрбиешінің шеберлігіне негізделген.
- E) тәрбиеленушілердің жекелігі және әрбір педагогикалық құбылыстың ерекшелігі стандарттан алыс және шығармашылық бағытты талап етеді.
Сұрақ №2 Тәрбиенің мәні:
Жауаптар:
- A) Жас ұрпақтың рухани ден күштерін дамыту.
- B) Ғылыми материалистік дүние танымын қалыптастыру.
- C) Қоғамға сай ережелерді меңгерту.
- D) Жан – жақты тәрбие беруді.
- E) Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру.
Сұрақ №3 Іс-әрекетті ұйымдастыру мен мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру әдістеріне жатады:
Жауаптар:
- A) Дәріс.
- B) Жаттығу.
- C) Мадақтау.
- D) Жазалау.
- E) Тапсырма беру.
Сұрақ №4 Тәрбие беру ісіндегі аса маңызды жайттардың бірі
Жауаптар:
- A) педагогикалық такт
- B) педагогикалық шеберлік
- C) педагогикалық қабілеттілік
- D) педагогикалық талант
- E) педагогикалық іскерлік
Сұрақ №5 Оқу-тәрбие процесін басқарудың әдістер, тәсілдер, ұйымдасқан нормалардың, технологиялардың және тәсілдер кешені – бұл:
Жауаптар:
- A) педагогикалық менеджмент.
- B) педагогикалық инноватика.
- C) педагогикалық антропология.
- D) түзету педагогикасы.
- E) педагогикалық психология.
Сұрақ №6 Оқытудың диалогтық әдісі -бұл:
Жауаптар:
- A) әңгіме
- B) түсіндіру
- C) әңгімелесу
- D) лекция
- E) нұсқау беру
Сұрақ №7 Оқу-Тәрбие процесінің ұстанымдарына (принциптеріне) жатады:
Жауаптар:
- A) Педагогикалық процестің ізеттілігі, тұлғалық нысандық бағыттылығы.
- B) Педагогикалық процестің қоғам талабына сәйкестілігі.
- C) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін есепке алу.
- D) Іс-әрекеттің санамен мінез-құлық бірлігін қалыптастыруға бағыттылығы.
- E) Іс-әрекеттің оқушының дүниетанымын қалыптастыруға бағыттылығы.
Сұрақ №8 Мұғалімнің білімін жетілдірудің негізгі түрі:
Жауаптар:
- A) әдістемелік бірлестік
- B) білімін жетілдіру институты
- C) өзіндік білімін жетілдіру
- D) ақпараттық сауаттылық курсы
- E) бұқаралық ақпарат құралдары
Сұрақ №9 Ұжым шығармашылық теориясының авторы
Жауаптар:
- A) Макаренко А.С.
- B) Сухомлинский А.В.
- C) Шацкий С.Т.
- D) Блонский Н.М.
- E) Иванов И.П.
Сұрақ №10 Қалыптасу – бұл:
Жауаптар:
- A) Ұзақ жүретін қарама-қайшы процесс.
- B) Жеке тұлғаның дамуының нәтижесі.
- C) Қалыптасқан тарихи жағдайлар.
- D) Социумда орын алуы.
- E) Қоғамдық көзқарасының болуы.
Сұрақ №11 Педагогикада қолданылатын ұғым (категория):
Жауаптар:
- A) Жеке тұлға.
- B) Көрініс.
- C) Мемлекет.
- D) Этнос.
- E) Дін.
Сұрақ №12 Оқушылар ұжымының атқарушы ұйымы:
Жауаптар:
- A) Сынып жиналысы.
- B) Оқушылар комитеті.
- C) Өзін - өзі басқару ұйымы.
- D) Педагогикалық кеңес.
- E) Ата – аналар комитеті.
Сұрақ №13 Озат педагогикалық тәжірибені талдау және зерттеу әдісі:
Жауаптар:
- A) нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені ;
- B) оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу;
- C) мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру;
- D) құжаттармен терең жан-жақты танысу;
- E) жаңашыл мұғалімдердің іс-тәжірибесімен танысу, насихаттау.
Сұрақ №14 Оқыту принциптері:
Жауаптар:
- A) Үйымдастырушылық.
- B) Әдептілік.
- C) Жекелік.
- D) Әдістемелік.
- E) Мазмұндық.
Сұрақ №15 Жеке адамның дамуына ықпал ететін негізгі фактор:
Жауаптар:
- A) әлеуметтік орта;
- B) микроорта,
- C) тәрбие;
- D) тұқымқуалаушылық;
- E) мезоорта.
Сұрақ №16 Негізгі білім беруде олқылықтардың орнын толтыру бұл -
Жауаптар:
- A) бейімделушлік
- B) орын толтырушылық
- C) интегративтілік
- D) әмбебаптылық
- E) түпнегізділік
Сұрақ №17 Прагматикалық мектептің негізін салушылар
Жауаптар:
- A) Дж.Дьюе
- B) П.П.Блонский
- C) Вильгельм Лай
- D) Н.Крупская
- E) Г.Кершентейнер
Сұрақ №18 Белгілі бір тәртіппен және режиммен жүретін мұғалім мен оқушылардың біріккен іс-әрекеттерінің сырт көрінісі:
Жауаптар:
- A) Оқыту мазмұны.
- B) Оқытуды ұйымдастыру формасы.
- C) Оқыту процесі.
- D) Тәрбие процесі.
- E) Оқыту принципі.
Сұрақ №19 Педагог-тәрбиешінің іс-әрекет жүйесі тұрады:
Жауаптар:
- A) Тәрбиеленуші мен тәрбиешінің өзара әрекеттестігінен.
- B) Мұғалімнің педагогикалық-ұйымдастырушылық, ұжымдық іс-әрекетінен.
- C) Мақсаттылық, диагностикалық, ұйымдастырушылық, болжау, жобалау, конструктивтік, коммуникативтік, түзетушілік, рефлексивтік іс-әрекеттерден.
- D) Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерінен.
- E) Мектептің тәрбиелік жұмыстар жүйесінен.
Сұрақ №20 Тәрбиелік шара көлеміндегі балалар әрекетін ұйымдастыруда тәрбиеші сүйенеді:
Жауаптар:
- A) әрекеттік бағытқа.
- B) тәрбиенің нақты міндеттеріне.
- C) материалды қажеттіктеріне.
- D) дене тәрбиесінің міндеттеріне.
- E) ақыл-ой тәрбиесінің міндеттеріне.