Сұрақ №1 Балабақшадағы сабақтың кіріспе бөлімінің міндеті:
Жауаптар:
- A) балаларды ұйымдастыру, зейінділікті жетілдіру
- B) ептілікті дамыту
- C) икемділікті дамыту
- D) төзімділікті дамыту
- E) мүсінді дамыту
Сұрақ №2 Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы:
Жауаптар:
- A) қозғалыс уақыты мен қарқыны
- B) қозғалыс амплитудасы
- C) қозғалыс күші
- D) дене жолы және тұрағы
- E) бағыты
Сұрақ №3 Шапшаңдықты толық анықтайтын (дене қабілеті ретінде) түсінік:
Жауаптар:
- A) қозғалысты берілген аз уақытта орындау қабілеті
- B) қимылды өте аз уақыт арасында орындау қабілеті
- C) мақсатқа сай шапшаңдық сипатын және қимыл реакциясының уақытын айқындаушы адамның кешенді функционалды қасиеті
- D) жағдайдың өзгеруі мен кенеттен тітіркенуді сезіну қабілеті
- E) жылдам жүру қабілеті
Сұрақ №4 Сабақ дегеніміз
Жауаптар:
- A) оқыту түрлері
- B) оқыту қағидалары
- C) оқыту әдістері
- D) оқыту құралдары
- E) оқыту жүйесі
Сұрақ №5 Дененің бас арқылы аударылып түсуі гимнастикада қалай аталады?
Жауаптар:
- A) акробатика
- B) «колесо»
- C) тоңқалаң асу (кувырок)
- D) сальто жасау
Сұрақ №6 Орта сынып оқушыларының дене қабілеттерін тәрбиелеуде шешілетін міндеттер:
Жауаптар:
- A) шапшаңдықты-күшті қабілеті
- B) дене қабілеттерін жан-жақты тәрбиелеу
- C) тепе-теңдік қабілеті
- D) икемділікті тәрбиелеу
- E) мүсінді тәрбиелеу
Сұрақ №7 Шапшаңдықты тәрбиелеуде жаттығу арасында қолданылатын демалыс:
Жауаптар:
- A) толық
- B) қатты
- C) экстремалды
- D) орта-қатты
- E) жұмсақ
Сұрақ №8 Жоғарғы жетістікті спортының ерекше қызметі:
Жауаптар:
- A) эврестикалық және эталонды
- B) эстетикалы, көркем
- C) бірлестікті және әлеуметтік қызметі
- D) үнемділік
- E) сауықтыру
Сұрақ №9 Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесі сабағында шешілетін міндеттер:
Жауаптар:
- A) білім беру
- B) тәрбиелеу
- C) денсаулықты арттыру
- D) денсаулықты нығайту, білім беру, тәрбиелеу міндеттері
- E) -спорттық міндеттер
Сұрақ №10 Бағдарламалық материал бөлімінің жоспар кестесі анықтайды:
Жауаптар:
- A) сабақтың жалпы мазмұны және бағдарламалық материалды өту жалғасы
- B) бағдарламалық материалды өту жалғасы
- C) қозғалыс міндеттерінің шешілу жалғасы
- D) сабақтың жалпы мазмұны
- E) мемлекеттік бағдарлама
Сұрақ №11 Сабақ құрылымы бөлімдерінің саны:
Жауаптар:
- A) үш
- B) екі
- C) төрт
- D) бес
- E) алты
Сұрақ №12 Шұғылданушылар мүмкіндігімен дене тәрбиесінің әдісі, құралы және міндетінің арнайы ұқсастығын айқындайтын қағида:
Жауаптар:
- A) ерекшелік
- B) көрнекілік
- C) жүйелік
- D) динамикалық
- E) үзіліссіздік
Сұрақ №13 Жоғары сыныптарда сабақта өтетін дене қабілетін дамытуға және қозғалысты оқытуға бөлінетін дұрыс уақыттың қатысы (%):
Жауаптар:
- A) 30 - 70
- B) 50 - 50
- C) 70 - 30
- D) 10/01/1990
- E) 90 – 100
Сұрақ №14 Үйлесімділік қабілетінің түсінігі:
Жауаптар:
- A) қозғалысты мақсатқы сай және қайта құру
- B) қозғалысты бүтіндей мақсатқа сай құру қабілеті
- C) бір қызмет түрінен екіншісіне ауысу қабілеті талаптарына байланысты
- D) жаңа қозғалысқа оқыту
- E) шапшаңдық реакиясы
Сұрақ №15 Допты хоккей алаңының өлшемі қандай?
Жауаптар:
- A) 90-110м х50-65м
- B) 80-110м х 54-64м
- C) 95-111м х50-67м
Сұрақ №16 Орта сыныптағы дене шынықтыру сабағында көбірек көңіл бөлінетін міндет:
Жауаптар:
- A) қозғалысты үйретуге, дене қабілеттерін дамытуға
- B) қозғалысты үйретуге
- C) дене қабілеттерін дамытуға
- D) теориялық дайындыққа
- E) ертерек үйренген қозғалыс түрлерін жетілдіру
Сұрақ №17 Техникалық даярлық дегеніміз:
Жауаптар:
- A) допты тебу, тоқтату, беру тәсілдерін жетілдіру
- B) шапшаңдықты дамыту
- C) шабуылға шығу іс-әрекеттерін басқару
- D) футбол алаңындағы жағдайды таңдап алу
- E) тактикалық даярлық
Сұрақ №18 Қозғалысты қайталау көрсеткіштері кезеңіндегі оқыту үдерістері ерекшеленетін вариативті тапсырмалар:
Жауаптар:
- A) спорттық ойын және жекпе-жек спорт түрлері
- B) циклді спорт түрлерінде (жүгіру, велоспорт, шаңғымен жүру және т.б.)
- C) әртүрлі ату спорт түрлерінде (мылтық, тапанша, садақ ату)
- D) спорттық гимнастика және суға секіру
- E) жүзу спорт түрінде
Сұрақ №19 Анаэробты мүмкіндігіне әсер ету жолын төзімділікті тәрбиелеу барысында шешу:
Жауаптар:
- A) фосфорреактивтік механизм мүмкіндігін арттыру
- B) ауаны максималды (барынша) қабылдауды арттыру
- C) демалу үдерісін жылдамдату, барынша арттыру
- D) ұзақ уақыт бойынша ауа қабылдау қабілетін дамыту
- E) өкпе сыйымдылығын арттыру
Сұрақ №20 Дайындық кезеңінің ұзақтығы:
Жауаптар:
- A) 4 айдан 7 айға дейін
- B) 3-4 аптадан 1,5 айға дейін
- C) 1,5 айдан 2 айға дейін
- D) 2 айға 3 айға дейін
- E) 3 айдан 4 айға дейін